:(



Rindu..
Tapi errr agak-agak awak rindu saya tak??


Dulu, saya selalu tanya-tanya dalam mesej sama ada awak dah makan ke belum? awak sihat tak? Awak dah tidur ke belum?Tapi awak selalu banyak tak reply mesej  saya dari reply.mungkin awak cakap saya ni membosankan sebab asyik tanya soalan yang sama je tiap-tiap hari. Mungkin betul lah tu saya ni membosankan. Saya pun tak tahu kenapa saya jadi membosankan, padahal kalau dengan orang lain saya okey je. So, saya dah jarang tanya semua tu. Kita pun dah jarang contact, jarang call, jarang mesej. bila saya buka akaun Fb saya,saya mesti tengok wall awak.sebab nak tau perkembangan awak.dan nak tengok kot2 ada mesej dari awak.
"sorry kalau awak ada baca tentang ini . saya hanya nak meluahkan perasaan saya di sini . kalau boleh saya tak nak kita  macam ni  . saya nak awak happy . tapi... saya rasa macam awak tak pernah hargai apa yang saya buat untuk awak happy dan rasa dihargai...

saya faham,awak buzy,awak nak exam.awak tak da masa dengan semua ni..saya pun stress dengan exam.tension sebab saya dah banyak ketinggalan dekat sekolah tu..takut pointer saya jatuh .takut result teruk.dengan tangan patah saya ni.macam2 dalam kepala saya ni.saya ni tak sepandai awak,dan tak la rajin study macam awak.emm..awak saya sebenarnya ada banyak benda nak cerita kat awak.nak minta pendapat dari awak.nak nasihat dari awak.macam dulu .tapi saya pendamkan dulu.tunggu awak dan saya habis exam :)

saya akan sibukkan diri dengan study sampai habis exam pertengahan tahun ni.saya akan rindu awak banyak2..jangan lupa saya tau!kalau awak free awak mesej la saya.saya akan tggu awak.sayang awak!jangan lupa makan tau.saya tak nak awak sakit.understand?!  . oke sayang ! gud luck for ur exam k ! my pray always being side of you . .love you so mush  . . . .


Nak diamkan diri dari awak sampai saya dan awak habis exam.


p / s :: saya mungkin nampak biasa..
seperti tiada masalah..
tenang pada wajah,
mampu bergelak ketawa,
boleh membuat orang ketawa..
tapi hakikatnya,
saya kosong tanpa awk disisi..