perlukah hanya aku yang jujur dalam kata hati??maaf..aku takut mentafsir sendiri tanpa bukti konkrit dari kamu..aku rasa tidak bermakna aku faham...


kadang kala aku cuba EGOkan diri dengan menafikan perasaanku..kadang kala aku HIPOKRITkan diri dengan hanya melayanimu seperti sahabat sejati...

aku telan segala kesakitan dan aku telan segala kesedihan hanya kerana sebuah persahabatan...hubungan persahabatan yang amat aku sayang...hubungan persahabatan yang masih cuba dikukuhkan...

kadang kala diam itu PERLU....jadi lebih baik aku hanya diamkan dari aku terus berkata-kata dan akhirnya hati aku sendiri yang terluka...

buat awak:
menanti sebuah jawapan dari perkara yang sering membuat aku tertanya-tanya itu amat memenatkan..jika ia sukar bagi kamo..jika masih samar rasa itu bagimu, lebih baik diamkan sahaja...kerana aku tidak mahu ada hati yang terluka kerana itu..