entry 'SAMPAH' ! tak baca lagi bagus.

Hormon dalam badan tak menentu.. sekejap marah, sekejap happy..sekejap annoying..sekejap geram...sekejap teruja... tapi kebanyakkanya marah mengatasi segalanya...

Nak update blog pun malas, risau terhambur kata-kata yang bisa mencacat presepsi positive orang terhadap aku. Cewah boleh lagi nak jaga muka... :/

Bukan PMS ok. yang ni bukan PMS tapi yang ni memang kemarahan dalaman yang tak terucap dek kata-kata.. marah pada siapa? Yaa....marah pada semua... semua lah.. semua benda buat aku marah..

Panjang kata..aku dah gila agaknya.



Huh.....aku sebenarnya marah pada diri, aku marah pada diri sendiri yang lemah dan tak der semangat nak meneruskan hidup.. Marah pada keyakinan yang kian menjunam..kemudian dipijak.. marah pada diri aku  yang makin negative pemikiranya... marah pada diri yang makin lemah tubuh badan...sikit-sikit sakit.. sikit-sikit mengantok..sikit-sikit kembung perut...sikit-sikit migrain....sikit-sikit selsema...sikit-sikit stress.. Gila.



Di atas segala punca kemarahan, aku tak rasa aku tak sanggup share disini semuanya... cukup lah yang kenal aku faham ape yang aku rase dan ape yang aku tanggung... kalau korang tahu pun cukup untuk buat korang speechless jer.... ingat cool sangat ke speechless?? tak cool oke. =,=