Setahun Tanpa KAk Liya ..

hai kak Liya. dah setahun kak Liya pergi tinggal nida. tetapi rasa macam semalam je kita berborak-borak dan gelak-gelak...rasa macam semalam je kita jumpa..rindu nak dengar kak liya cakap-cakap and gelak-gelak dengan suara serak-serak kak Liya tu. comel je. haaa, rindu nak pergi kat rumah kak Liya, nangis-nangis cerita masalah. kak Liya memang good listener. rindu nak dengar kak Liya nyanyi-nyanyi lagu-lagu brunor mars ..and the thing i miss the most is, your smile. seriously, you got the most beautiful smile. RINDUUUUUU sangat-sangat!




SETAHUN.

da setahun da aku kehilangan dia.. sekejap sangat aku rasa.. . dan malam ni aku hiba sangat... 

aku memang tak nak nangis dah... tapi, mata ni sensitif sangat... ingat sikit je da nangis... 

sejak bila aku ni senang MENANGIS..????



aku marah sangat dengan diri aku sendiri sebab aku tak boleh nak tahan... aku sedar, dia tak kan kembali walau macam mana pun.. .. tapi, setiap masa aku tak pernah lupakan dia walau pun sesaat... 

aku tak kesah kalau orang nak kutuk entri aku yang ni sebab aku memang tak paksa orang baca setiap entri aku ni kat blog aku ni.. blog ni je aku bole lepaskan semua perasaan aku.. aku  nangis bila update blog ni... aku memang tak boleh tahan...

. aku memang tak bole lupa.. tolong benarkan aku nangis untuk redakan perasaan dalam hati aku ni... i truly miss her rite now.. 

Astagfirullahala'zim...

doakan aku supaya kuat.. hati aku sangat lemah sekarang ini... 

Ya ALLAH, please, give me strength to accept that i already lost her forever.. Kau tetapkan hati ku ini agar aku tidak tersasar daripada jalanMU...

trying to smile eventhough im still crying